Una usuària del Rebost recull un lot d'aliments. La demanda ha crescut exponencialment durant la pandèmia.

Els Serveis Socials redueixen a 15 dies la resposta a la demanda no urgent

05.03.2021 | 04:00
Els Serveis Socials han posat en marxa aquest mes de març un dispositiu de primera acollida per als casos no urgents que ha permès reduir a 15 dies el temps d'espera per a ser atès. La mesura ha equilibrat la demanda entre territoris mitjançant una primera atenció telefònica que ja està permetent esponjar les llistes d'espera. El dispositiu funciona des de dilluns 1 de març i ja dóna els primers resultats. Fins ara, els usuaris que demanaven una primera atenció no urgent amb els serveis socials havien d'esperar entre 15 i 45 dies, en funció del districte. Concretament en el districte 1 i en el districte 3 el temps mitjà per a la primera cita se situava...
Para conocer todas las claves de esta noticia, suscríbete
  • Edición impresa.
  • Copia digital.
  • Acceso premium web.
  • Copia digital.
  • Acceso premium web.
  • Hemeroteca.