Un punt d'atenció al client d'Endesa.
La crisi del coronavirus

Endesa recupera la xarxa d'atenció presencial

27.05.2020 | 12:25

La xarxa d'atenció presencial d'Endesa als clients de tot Catalunya quedarà reoberta al llarg d'aquesta setmana després que els últims quinze dies s'hagi reprès paulatinament l'activitat als centres ubicats en aquelles regions sanitàries que ja havien passat a la fase I. Així, torna a haver-hi atenció al públic als 58 punts de servei i oficines comercials que hi ha repartits per tot el territori català. Els darrers centres en recuperar la seva activitat han estat els ubicats a Barcelona ciutat i a l'àmbit metropolità nord i sud.

A Terrassa, el punt d'atenció d'Endesa és a l'avinguda de Barcelona 197. Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app "Endesa Clientes" o "Energía XXI".