Plats lleugers per gaudir de la revetlla i del Mundial

17.06.2018 | 04:00
Plats lleugers per gaudir de la revetlla i del Mundial

Dijous va començar el Mundial de Futbol de Rússia 2018, un dels esdeveniments esportius més esperats i, com és habitual, reunirà a amics i familiars davant el televisor i no faltaran els aperitius. El proper cap de setmana, coincidint amb la revetlla, es disputaran tres partits i els aficionats no tindran molt de temps per cuinar.

Els snacks salats, com les patates fregides de bossa, les salses elaborades o el menjar ràpid, com les hamburgueses, les pizzes o el pollastre fregit són algunes de les opcions més recorregudes en les reunions festives i de futbol televisat. Però no cal abusar-ne pel seu alt contingut en greixos.

Per gaudir dels aperitius més saludables el Grup NC Salud proposa aquestes altres opcions més saludables:

Crudités amb humus casolà. Poden estar elaborats amb pastanaga, api o carbassó i tenen un alt poder nutricional. A més, els llegums com els cigrons contenen a més de fibra, minerals com ferro, magnesi, zinc, potassi, proteïnes vegetals, hidrats de carboni i poca grassa.

Confitats. Cogombres o cebes són l´opció menys calòrica. Les olives, tot i la sal, també són riques en grasses monoinsaturades i sanes.

Xips vegetals. Si optem per fer patates, enlloc de fregides (tenen el mateix efecte de les de bossa) millor fer-les al forn. També podem fer-ne xips crus de pastanaga, poma, remolatxa, carbassó o raves.

Fruits secs. El seu consum ha de ser moderat pel seu alt contingut en greixos. Millor consumir les varietats crues i sense sal.

Broquetes lleugeres. Podem continuar l´aperitiu amb combinats de pollastre i pinya o tomàquets "cherry" o de peix i verdura amb herbes.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook