GentDT/Comerç

Omplir una butlleta té premi

05.06.2016 | 04:00
Cartell identificatiu de la campanya
Cartell identificatiu de la campanya

Els clients que comprin en els establiments adherits a la campanya entre el 4 de juny i el 2 de juliol tindran la possibilitat de guanyar 3.000 euros en un dia. Només cal que omplin la butlleta amb les seves dades personals i la dipositin a l’urna. Totes les paperetes participaran en el sorteig que premiarà un terrassenc amb aquesta quantitat.
Les bases del concurs estableixen que haurà de gastar 150 euros en compres a les parades participants del Mercat de la Independència o del Triomf, a més de 250 euros en la tenda Joguiba. El certamen seguirà la mateixa mecànica de les vuit edicions anteriors, quan se sortejaven 6.000 euros.
La campanya d’enguany, que es presenta amb el lema “Compra a Terrassa i guanya 3.000 euros”, és una iniciativa de Diari de Terrassa, que compta amb la col·laboració del Mercat del Triomf i el de la Independència, Joguiba, Petro Valles i el concessionari Motor Munich.
Cada dissabte, el suplement Gent DT informarà de com va i a Facebook i Twitter farà un seguiment de les novetats.

Un total de 23 adhesions
Els establiments participants són: Casa Evaristo, el Taller de les Cortines, Electrònica Tort, Opticàlia (av. de Josep Tarradellas), Perfumeria Gemma, Plataforma Cárnica, Ami-gos, Garcia Joiers, J. Pastor, Casa Angeleta, Vinalium, Hereh, Hogar JM i Unió Papers-Singulars, a més de l’escola d’idiomes International House i el centre esportiu Terrassasports. També s’hi inclouen les parades de Josep Solà, Ricardo i Montse, Cafeteria Orígens, Gamisans, Areny Claverol i Carnisseria Montse, del Mercat de la Independència, i Fruites i Verdures Enric, del Mercat del Triomf, al barri de Sant Pere.

També a les xarxes socials
Facebook. Podeu accedir amb el nom “Terrassa una gran botiga”, que és el lema triat pels promotors per difondre la campanya dels 3.000 euros entre els terrassencs per tal de promocionar el comerç local.
Twitter.“Compra a Terrassa i guanya 3.000 euros” es presenta en aquesta xarxa social com a “Terrassa una gran botiga”, el lema que durant vuit anys anunciava la campanya del sorteig dels 6.000 euros.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook