diarideterrassa.es » Conózcanos
 
Identitat corporativa 
 
Diari de Terrassa és un mitjà de comunicació d'informació general i voluntat local i comarcal que té Terrassa i les poblacions del seu entorn com a eixos centrals dels seus contiguts. 
Des de'l 23 d'abril de 1977, quan va néixer, té la ferma voluntat de ser la referència informativa de la ciutat i comarca, mitjançant un producte d'alta qualitat periodística, veraç, independent i plural en els seus continguts. 
Diari de Terrassa ha jugat i vol seguir jugant un paper dinamitzador de la comunitat a la qual es dirigeix, oferint-li un complert servei informatiu i també fent costat a iniciatives culturals, esportives i socials que enriqueixin la ciutat. 
 
Compromís amb els seus lectors Diari de Terrassa com a mitjà de comunicació està compromès únicament amb els seus lectors i amb la publicació d'informació que pugui ser del seu interès. Les seves pàgines estan obertes a la participació ciutadana i disposades a donar a conèixer les iniciatives i activitats de les entitats i associacions de la ciutat. 
 
 
Principis editorials 
 
L'empresa editora i la redacció de Diari de Terrassa regeixen la seva tasca professional per uns principis editorials que tenen la veritat, la responsabilitat i el respecte pel lector com a objectius bàsics. Aquest és un mitjà independent econòmicament i políticament que pretén reflectir allò que passa i per què passa amb objectivitat, i amb l'únic objectiu d'informar amb el màxim d'elements que permetin al lector formar la seva pròpia opinió. 
 
 
Filosofia de treball 
 
Diari de Terrassa es planteja constantment la seva renovació i millora de la seva organització per enfrontar els reptes de futur amb garanties d'èxit. 
 
 
Organització 
 
REDACCIÓ 
  • President-editor: Julián Sanz Soria.
  • Director: Pedro Millán Reyes.
  • Cap de redacció: Josep Arnero Argüello.
  • Cap de Tancament: Josep Maria Riera Pintó.
  • Cap de la secció de Terrassa: Laura Hernández Rojas.
  • Cap de la secció "Deportes": Josep Cadalso Borjas.
  • Coordinadora de "Gent DT": Teresa Romero Serrano.
 
 
ADMINISTRACIÓ 
  • Director General: Raúl Sanz Álvarez.
  • Coordinadora de Publicitat: Núria Hernández Ortega.
 
 
Responsabilitat social 
 
Diari de Terrassa és present en nombroses activitats socials del seu àmbit, donant suport a iniciatives que enriqueixen la societat: 
Organitza cada any un concurs de relats breus, amb el patrocini de IKEA, Hewlett Packard i L'Ajuntament de Terrassa que al 2015 va assolir 1.300 participants.
Coorganitza la convocatòria anual dels premis Esportista de l'Any, amb els quals es reconeix la tasca esportiva d'entitats i esportistes de més de quaranta especialitats que es practiquen als clubs i entitats esportives de Terrassa.
Forma part de diversos consells assessors d'iniciatives públiques com el Terrassa Projecte Educatiu de Ciutat, Associació d'Entitats Terrassenques per a la Inserció Sòciolaboral i dels jurats de premis ciutadans com els "Terrassencs de l'Any", les narracions infantils del Patge Xiu-Xiu.
Forma part de la Xarxa d'Entitats TERRASSA EDUCA.
Col·labora amb entitats sense ànim de lucre en la difusió de les seves activitats.
Patrocina i col·labora en convocatòries culturals i esportives d'àmbit local i comarcal com la Mitja Marató de Terrassa i les diades castelleres de Minyons de Terrassa i Castellers de Terrassa, o el reconegut Festival de Jazz.
És membre de l'Asociación de Editores de Diarios Españoles (AEDE) i de l'Associació Catalana d'Editors de Diaris (ACED) i està vinculat al Consell de la Informació de Catalunya.
Manté un conveni de col·laboració amb la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Internacional de Catalunya i la Universitat Ramon Llull en matèria de formació de professionals del periodisme.