Les vendes constitueixen un dels àmbits que més continua preocupant les empreses.

Cecot dona les claus per saber vendre en temps de pandèmia

20.02.2021 | 04:00
Després de l'èxit del primer seminari web que Cecot Formació va impartir a finals del mes de gener sobre com passar de venedor tradicional a venedor híbrid tenint en compte l'actual context de Covid-19, en el qual van participar més de 30 professionals, la patronal ha decidit planificar-ne dues edicions més, la segona, el 26 de febrer, i la tercera, el 5 de març. Conduïda per l'experta en estratègia comercial Mònica Mendoza, els principals objectius d'aquesta formació se centren a donar eines a les persones participants per tal que siguin capaces de fer una anàlisi del món híbrid comercial que la situació i l'impacte de la...
Para conocer todas las claves de esta noticia, suscríbete
  • Edición impresa.
  • Copia digital.
  • Acceso premium web.
  • Copia digital.
  • Acceso premium web.
  • Hemeroteca.